PEMBANTU BUTIK / PRODUCT CONSULTANT (TATEH SHAH ALAM) [Malaysia]


 

$ads={1}

Skop Tugasan

Khidmat Pelanggan

  • Bantu pelanggan mencari produk dan memberikan maklumat tentang harga, ciri dan promosi.
  • Menjawab pertanyaan pelanggan dan menyelesaikan sebarang isu atau aduan dengan segera.
  • Pastikan pengalaman membeli-belah yang positif untuk pelanggan dengan menawarkan perkhidmatan yang cemerlang dan pengetahuan produk.

Jualan dan Transaksi

  • Mengendalikan daftar tunai dan mengendalikan wang tunai, kad kredit dan bentuk pembayaran lain dengan tepat.
  • Memproses transaksi jualan dan menyediakan pelanggan dengan resit.
  • Komited untuk melakukan jualan produk yang tinggi dan melakukan jualan silang untuk meningkatkan hasil jualan.
  • Sentiasa mempunyai pengetahuan tentang jualan dan promosi semasa untuk menyampaikannya dengan berkesan kepada pelanggan.

Pengurusan Barang dan Inventori

  • Membantu menerima dan menyusun barang dagangan, dan melakukan pengiraan inventori yang tepat di kedai.
  • Memastikan rak stok, dan rak penjualan dipamerkan dengan produk serta mengikut garis panduan dagangan visual.
  • Pantau kuantiti dan kualiti produk di butik dan maklumkan pengurusan apabila pesanan semula diperlukan.
  • Lakukan semakan harga secara berkala dan pastikan penetapan harga dan pelabelan produk yang tepat.

Penyelenggaraan dan Organisasi Stor:

  • Memastikan kualiti dan kebersihan produk dengan sentiasa mengemas, menyusun serta mengatur produk sama ada di rak stok atau ruang pameran.
  • Pastikan produk ditag dan dilabel dengan betul dengan harga yang tepat dan maklumat produk.
  • Pantau dan laporkan sebarang isu penyelenggaraan atau keselamatan kepada kakitangan yang berkenaan.
  • Membantu dalam mengekalkan keseluruhan kebersihan dan penampilan kedai.

Kerjasama Pasukan

  • Bekerjasama dengan ahli pasukan lain untuk mencapai matlamat jualan dan mengekalkan persekitaran kerja yang positif.
  • Membantu dalam melatih kakitangan baharu dan memberi sokongan dan bimbingan seperti yang diperlukan.
  • Berkomunikasi secara berkesan dengan penyelia dan ahli pasukan mengenai sebarang isu berkaitan pelanggan atau operasi

Syarat-syarat Kelayakan:

1. Wanita berusia 21 tahun ke atas

2. Keutamaan diberikan sekiranya mempunyai pengalaman dalam "retail area"

3. Mempunyai sekurang-kurangnya SPM atau lepasan universiti

4. Solat 5 waktu dan menutup aurat bagi wanita

5. Boleh bekerja di bawah pengurusan minimum

6. Boleh bekerja berkumpulan dan ingin belajar

7. Rajin, positif dan sukakan kanak-kanak dan bayi

8. Boleh kerja overtime jika diperlukan

Job Types: Full-time, Internship, Fresh graduate

Salary: RM1,200.00 - RM1,500.00 per month

Supplemental pay types:

  • Commission pay
  • Overtime pay

Ability to commute/relocate:

  • Shah Alam: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال